maanantai 8. marraskuuta 2010

ALSDEAD - Regret

Hahha tein taas uuden blogin... Mut päätin et tää on nyt se minne oikeesti päivittelen!

Mut joo siis tällä viikolla on Tsukicon ja mulla on tosi paha vaate ongelma!! Mulla ei oo hajuakaan mitä puen päälle tai mitään... Mut onneks äiti kysyy viel sen yhelt kaverilt voisko se lainata mitään. Toivotaan et voi nimittäin jos ei ni tää ilmestyy paikalle ihan lagin näkösenä ja en haluis. :((
...Mitäs sitte... Aivan koulussa meinasin jälleen kerran nukahtaa uskonnon ja kemian tunneille, nykyää väsyttää aina maanantain noil kahel tunnil.... Mut sit ilmasutaidos ku alettii lukee sellast ihme pien näytelmää oli kivaa! Mä jouduin jonku kovis pojen rooliin joka ei tykkää niiden luokan uudesta Savolaisesta pojast Karist... Mut kyl se muiden kans tulee toimee. Roolini takii sain "rikkoo" koulun sääntöi: sain pitää jalkoi pulpetil ja tönästä ja "lyyä" Erikaa(Karii). :DDD
Ja tänää mun piti olla Chilin kans mut äiti halus et oon koton koska olin koko viikonlopun Chilil ja perjantai aamust maanantaihin hesas.... No mut jaa oon istunu koneella... Aika on kulunu yllättävän hyvin. :D

Eikö ooki Reito sulonen? ;_;




Nuww. ;w;
Sunnuntaina nään sitte noiki sulosuudet~ Aa en kestä oottaa viikonloppua Tsukicon, HITT & ALSDEAD here i come!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti